Képzeld el, hogy egy bolt előtt osztogatod a szórólapokat. Rengeteg ember elhalad, de csak néhány néz bele.
A PPC (Pay-Per-Click) olyan, mintha csak akkor kéne fizetned a szórólapért, ha valaki nemcsak elolvassa, hanem be is jön a boltodba!
Csak akkor fizetsz, ha valaki rákattint a hirdetésedre. Ezért sokkal hatékonyabb, mint a hagyományos reklám.
A PPC olyan, mintha a boltod előtt csak azoknak adnád oda a szórólapot, akik épp egy bizonyos terméket keresnek.
Hirdetéseinket úgy állítjuk be, hogy csak azok lássák, akik:
Ez olyan, mintha csak a potenciális vevőkkel beszélnél, nem az egész világgal.
A legtöbb hagyományos hirdetésnél csak tippelni lehet, hogy mennyire volt hatékony. A PPC-nél viszont:
Ez olyan, mintha minden szórólapodnak lenne egy GPS-e, ami megmondja, hogy hol landolt, ki olvasta el, és ki jött be a boltba utána.
A PPC beindíthatja az eladásaidat akár már másnap, de nem csak a hirdetés szövegén múlik a siker.
Képzeld el: hiába jön be a vevő a boltba, ha bent üres a polc vagy nem talál eladót.
Ezért nálunk a PPC egy komplex rendszer része: figyelünk arra is, hová viszi a kattintás a látogatót, és milyen élményt kap ott.
Nem csak hirdetünk – gondolkodunk veled.
Hatékonyság