PPC

Ads Google hirdetési lehetőségek

Hogy mi az a PPC hirdetés?

🧭 Mi az a PPC, és miért működik másképp, mint egy szórólap?

Képzeld el, hogy egy bolt előtt osztogatod a szórólapokat. Rengeteg ember elhalad, de csak néhány néz bele.

A PPC (Pay-Per-Click) olyan, mintha csak akkor kéne fizetned a szórólapért, ha valaki nemcsak elolvassa, hanem be is jön a boltodba!

Csak akkor fizetsz, ha valaki rákattint a hirdetésedre. Ezért sokkal hatékonyabb, mint a hagyományos reklám.

🎯 Nem mindegy, kinek mutatod! (Célzás mesterfokon)

A PPC olyan, mintha a boltod előtt csak azoknak adnád oda a szórólapot, akik épp egy bizonyos terméket keresnek.

Hirdetéseinket úgy állítjuk be, hogy csak azok lássák, akik:

  • épp a termékedre keresnek rá,
  • egy adott városban laknak,
  • vagy már korábban jártak a weboldaladon.

Ez olyan, mintha csak a potenciális vevőkkel beszélnél, nem az egész világgal.

 

 

📊 Minden egyes forint követhető

A legtöbb hagyományos hirdetésnél csak tippelni lehet, hogy mennyire volt hatékony. A PPC-nél viszont:

  • meg tudjuk mondani, hányan látták,
  • hányan kattintottak rá,
  • mennyiből lett vevő.

Ez olyan, mintha minden szórólapodnak lenne egy GPS-e, ami megmondja, hogy hol landolt, ki olvasta el, és ki jött be a boltba utána.

 

🚀 Gyors eredmények – de nem varázslat!

A PPC beindíthatja az eladásaidat akár már másnap, de nem csak a hirdetés szövegén múlik a siker.

Képzeld el: hiába jön be a vevő a boltba, ha bent üres a polc vagy nem talál eladót.

Ezért nálunk a PPC egy komplex rendszer része: figyelünk arra is, hová viszi a kattintás a látogatót, és milyen élményt kap ott.

Nem csak hirdetünk – gondolkodunk veled.

Virtuális Kommunikáció

Kapcsolat

4.5M+

régió

Automatizálás

AI kommunikáció

AI alapú Remarketing

90%

Hatékonyság

Gyere és beszélges az általunk feljelsztett AI-val